تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ناخدا یکم نادر حمودی، فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار نیروی دریایی در مورد خدمات نیروی دریایی به زائران اربعین حسینی تدابیر فرمانده در این زمینه گفت: امسال چهارمین سال توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین در نیروی دریایی راهبردی فراهم شده است و از اول آبان ۹۶ دو ایستگاه یا موکب صلواتی در بدو ورود شهر خرمشهر در جنب پایگاه دریایی و دیگری در منطقه عمومی شلمچه (بزرگراه ولایت) در مسیر زایران ابا عبدالله برپا می شود.
 وی افزود: در ششم آبان ۹۶ هم بیمارستان صحرایی، اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه آزاد شلمچه برپا می شود. در این بیمارستان بسته های بهداشتی، خدمات پزشکی، پرستاری زن و مرد، متخصصان رشته های مختلف پزشکی و پزشکان عمومی به شکل رایگان دارو و معاینات پزشکی را به زایران مراجعه کننده ارایه می دهند.
 فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی آمبولانس در راستای سیاست های اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی به همراه پزشکان متخصص نیروی دریایی راهبردی انجام وظیفه می کنند.
 ناخدا یکم حمودی تصریح کرد: برای نیروهای مسلح و همکارانمان که به سفر عتبات عالیات مشرف می شوند و از اقصی نقاط کشور به این سفر عازم می شوند مهمان‌سرا، مسجد و فاطمیه را آماده پذیرایی آنها کرده ایم و پارکینگ بزرگ پایگاه نیز برای پرسنل نیروهای مسلح آماده شده و ترابری آنها تا مرز شلمچه توسط این نیرو انجام می شود.
 وی گفت: در نیروی دریایی ارتش رسما خدام با کارت ویژه تردد در منطقه ویژه شلمچه آماده خدمت به زایران هستند. همچنین از خادمان مواکب نیز کارت تردد دارند و مجوزهای لازم برای تردد ماشین های خدماتی به مواکب را نیز در اختیار این نیرو قرار دارد.
 فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان افزود: تیم پزشکی نیروی دریایی شامل پزشک عمومی،  پزشک متخصص،  پزشک‌یار مرد و  پزشک‌یار زن است و با توجه به ازدحام مردم می توانیم این نیروها را افزایش دهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ یک شنبه 14 آبان 1396 ] [ 22:38 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 84465
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->